[python] Jak systémově pípnout?

Pavel Reznicek pavel.jindrich na tiscali.cz
Sobota Březen 12 21:43:59 CET 2005

Ahoj pythonýři,

Děkuju Vám všem za poskytnuté rady. Přiznám se, že modul winsound jsem
poněkud přehlédl - a stejně i beep() v modulu curses na Linuxu. Myslím,
že to je to, co jsem potřeboval.
No a samozřejmě že je jednoduché udělat si funkcičku, která zjistí, na
které platformě běží, a podle toho se zachová.
Teď mi prosím nechte nějaký čas na vyzkoušení Vašich rad.

Mějte se hezky.
Pavel