[python] Budoucnost webu

pavel.kosina gen2n na seznam.cz
Úterý Březen 22 11:22:29 CET 2005

Mě by tedy vyhovavalo mít nějaký svůj prostor. Nemám svůj web (tedy
kromě z nutnosti založeného wz.cz). Abych tam mohl nahrávat přes ftp,
nebo nějak hromadně html-ka.

Nějaká jako "výstavní skříň" českého pythonu by měla zůstat, aby se
zájemci mohli v klidu proklikávat nejrůznějšími věcmi.

Škoda, že nejde python.cz. Nějakej sponzor na odkup domény by byl fajn.

Google je fajn, ale minulý týden jsem zkoušel "python", "python
tutorial", "python Učebnice" hledat na českejch vyhledávačích, a byla to
katastrofa. Samej butik, Monty Python, agentury.

gen2n
ICQ 176015287