[python] porovnání listů

Ivo Štolpa pussa na pussa.cz
Úterý Březen 22 12:26:49 CET 2005

Krmela Tomas napsal(a):

> Na ten range jsem zapomněl,ale ono je problém s tím porovnáním , mam
> v aplikaci echem hlašeny zmeny v lines ale to porovnání mi vrací mod=0

Ten kód je až na tu chybičku s range v pořádku. Chyba bude asi někde
mimo toho, cos nám poskytl. Možná, že je to ve způsobu vytváření té
kopie blines nebo v něčem podoném, co způsobí, že se seznamy lines i
blines se svými prvky odkazují na stejné objekty. Pak by přirozeně
veškeré změny v lines byly samosebou i v blines a pak by jejich
porovnávání na nerovnost opravdu nemělo smysl.
Mám na mysli něco jako:

lines = [1,2,3]
blines = lines
lines[1] = 9
if lines<>blines:
    #tady sem se to nikdy nedostane

ivo

--
Ing. Ivo Štolpa

PUSSA software, Žižkova 13, 58601 Jihlava
e-mail: pussa na pussa.cz, ivo.stolpa na seznam.cz
stránky: http://www.pussa.cz
mobilní telefon: 602 735 124
pevná linka: 567 320 386
fax: 602 783 071