[python] cx_freeze a problem s encodings

Jindra Sarson jindra na sarson.cz
Čtvrtek Březen 24 19:40:21 CET 2005

Ahoj,

prave ze jsem googloval, na tu stranku co jsi mi doporucil jsem take
narazil a take nepomohla :-). Ale uz jsem to vyresil, bylo nutne
naimportovat vsechny potrebne encodings rucne.

K dotazu proc jsem nepouzil UTF - protoze nastavuji titulek okna, a
knihovna, kterou pouzivam, ho potrebuje v kodovani dle aktualnich locales.

	Jindra