[python] zwiki a utf-8

pavel.kosina gen2n na seznam.cz
Sobota Březen 26 10:32:40 CET 2005

Ted zkousím wiki moinmoin a připadá mi to moc fajn. (pravda, jiné wiki
neznám). Zprovoznit na lokále se mi podařlo za hodinu. I čeština (utf-8)
tam jede. Zdrojáky i skripty jsou psaný v nějakým jazyce, kterej se mi
dost zamlouvá ;-).

Dokonce se mi tam podařilo vpašovat i obrázky. Jen to moje ftp, to asi
nejde z hlediska útoků.

Není přeloženej, takže to bude asi fuška.
Ale šel bych do toho.
Pavel