[python] zwiki a utf-8

pavel.kosina gen2n na seznam.cz
Úterý Březen 29 07:57:32 CEST 2005

Ahoj,

Nevím jak jsi s tím daleko, jestli nejsi ještě za polovinou, tak snad by
stála za úvahu ta wiki moinmoin. Přes velikonoce jsem přeložil základní
hlášky (přílohou). Jestli se do toho nechceš pustit. Jestli to dobře
počítám tak jsme teď 4 (Lukáš, Tomáš, ty a já). Někdo by si mohl vzít
design (css), já bych si vzal na starost překlad, někdo implementaci, no
a něco by se ještě určitě našlo.

Mám ještě pár skriptů, který z originální distribuce odstraní neaglické
stránky (pl, hu, de, japan, ....), protože jinak se objevují ve
výsledcích vyhledávání,  a který provedou částečně přejmenování názvů
stránek na CeskyJazyk.

Náhodou jsem zjistil, že to běhá i jako wiki na www.python.org.

gen2n
ICQ 176015287