[python] zwiki a utf-8

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Úterý Březen 29 09:19:21 CEST 2005

Jojo, tak nejak, taky mam pocit, ze ZOPE na ty mensí projekty neni. No
ale ted ho tady kolega zkousi na neco a docela se mu to libi, ja tomu
taky neprisel moc na chut.
My tu v CherryPy mame jeden projekt, ale jinak delame ve Webware.

TB