[python] zwiki a utf-8

Ivo Štolpa pussa na pussa.cz
Úterý Březen 29 13:53:02 CEST 2005

Lukas Linhart napsal(a):

>Je pravda, ze "use the right tool for the right thing", ale mit web v php,
>kdyz chcem propagovat Python...nevim nevim ^_^
>
>Navic si ted zrovna webove programovani v pythonu nemuzu vynachvalit oproti
>php...tu cistotu php nevidelo ani z letadla :) Pravda, svoje mouchy to ma,
>ale na py.cz bych php fakt nerval.

S tím souhlasím, i když svůj web mám v phpRS. Už dostkrát jsem
přemýšlel, že to předělám do něčeho pythoního. Zkoušel jsem Zope, ale
zdálo se mi to moc velký kanón na mého vrabce. Díky této diskusi, kterou
tiše sleduji jsem získal spoustu odkazů na spoustu zajímavých projektů
na pythoní weby. Zatím sice zvítězí lenost nebo základní podnikatelské
pravidlo "neopravuj, co funguje", ale jakmile se naskytne důvod tak se
do toho pustím.

V čem bude napsán www.py.cz mě je úplně jedno, pokud to bude alespoň tak
funkční jako doposud. Pokud si dosavadní správce chce více uvolnit ruce,
pak nějaký wiki je asi na místě. I když i to je relativní, protože i
wiki se musí udržovat, aby z toho časem nebyla hromada nesourodých
poznámek a výkřiků. Jsem rád, že www.py.cz neumře. A časem, až mé
zkušenosti s Pythonem budou přece jen trochu větší, bych se rád
připojil. Zatím jsem jen jedno velké ucho.

Ivo

--
Ing. Ivo Štolpa

PUSSA software, Žižkova 13, 58601 Jihlava
e-mail: pussa na pussa.cz, ivo.stolpa na seznam.cz
stránky: http://www.pussa.cz
mobilní telefon: 602 735 124
pevná linka: 567 320 386
fax: 602 783 071