[python] Jak systémově pípnout?

Pavel Reznicek pavel.jindrich na tiscali.cz
Pondělí Květen 2 08:58:22 CEST 2005

Ahoj všichni,

používám wxPython, takže konečným řešením se pro mě stala tahle funkcička:

--------------------------------------
def Pyp():
     import os
     import moje as mo
     d=os.path.dirname(mo.__file__)
     wave=d+os.sep+"pyp.wav"
     if wx.Platform=='__WXMSW__':
         snd=wx.Sound(wave)
         snd.Play()
     else:
         os.system('play %s &'%wave)

Samozřejmě to není jediné ani universální řešení, pouze to odráží, co mi
bylo nejvíc po ruce a co mi nejlépe fungovalo. Je z toho také vidět, že
jsem nerozchodil wx.Sound na linuxu...

Pavel