[python] Plone - CMF Calendar

Radim Novotny r.novotny na elektrika.cz
Úterý Květen 10 08:19:24 CEST 2005

Ahoj,

domnivam se ze problem je s nastavenim locales v systemu. CMFCalendar je
potvora. A v Plone 2.1 to bohuzel nebude lepsi. Nejen ze se musi prvni
den v tydnu nastavovat modifikaci jednoho zdrojaku, ale pokud neni
locales nastavene "nejak" tak to muze delat to co popisujes. Problem je
v tom, ze se dny v tydnu berou ze systemu pomoci pythonovskych
formatovacich retezcu pro datum a pak se sikovne useknou na dva znaky.

Takze s Po neni problem ale Ut Ct Pa budou asi pomrsene.

Radim Novotny