[python] zwiki a utf-8

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Květen 18 13:53:08 CEST 2005

Dne úterý, 29. března 2005 09:19 Tomas Brabenec <konference na brabenec.net>
napsal(a):
> Jojo, tak nejak, taky mam pocit, ze ZOPE na ty mensí projekty neni. No
> ale ted ho tady kolega zkousi na neco a docela se mu to libi, ja tomu
> taky neprisel moc na chut.

Nekde jsem videl platek, ze zope je vhodny na prejekty od $180k .. $4M

Po nekolikalete zkusenosti musim jen potvrdit. Dela se v nem sice pomerne blbe
a neco i zdlouhave, ale zato jde udelat uplne vsecko, vsecicko.

Kdyby na zope byl nejaky specializovany RAD nastroj, bylo by to zuzo. Kdysi
davno, много года тому назад, ZC delali plugin do mozilly, podarilo se mi ho
nedavno vydolovat z hlubin netu, ale jeste jsem ho nevyzkousel.

Taky je to vcelku odolna platforma proti hacknuti, kdyz se podivam na phpckare
jak musi kazdou chvilku upgradovat, pak jim to nejede protoze maintainer cosi
duleziteho zmenil/odstranil, tak se musim smat. A tu narocnost pri tvorbe to
vlastne takto zcela vynahradi.

Mluvim ze zkusenosti, nebot nedavno jsme byli tercem vcelku pekneho (6 dni)
distribuovaneho utoku na buffer-overflow. Zope to ustal.

--

                        Jaroslav Lukesh