[python] manual pro zacatecnika

rookie rookie na tiscali.cz
Pátek Květen 20 12:16:33 CEST 2005

jasne, zaklady se nauci cesky a pak muze studovat anglickych stranek
podle prikladu, nebo z cizich zdrojaku. Navic ze zacatku je lepsi hledat
na netu, nez hned kupovat knizky, alespon se mu nestane, jako me, ze
zjisti, ze dany jazyk neni pro nej vhodny (Perl, minimalne pro
zacatecnika urcite ne) a bude mit doma knihy za x tisic.

me osobne pomohlo pro zorientovani v programovani
http://www.freenetpages.co.uk/hp/alan.gauld/czech2/index.html
a pak je dobre se venovat
http://www.py.cz/Members/honza/ucebnice
+ knizka od Grady Naucte se Python
a hlavne zkouset priklady + uz neco vlastiho, jinak to z hlavy vypadava