[python] URL �

Ivo Štolpa pussa na pussa.cz
Středa Květen 25 08:07:24 CEST 2005

Michal Molhanec napsal(a):

> browsery (AFAIK vsechny) to posilaj v kodovani te stranky, ze ktere se
> to odesila

Ano, tak to zní logicky a z toho jsem taky vycházel. Ale výsledek se po
unquote nechová tak, jako řetězec napsaný přímo ve zdrojovém kódu nebo
předaný z formuláře normální (neWeb) aplikace. Všude frčím v utf-8.
Akorát pro komunikaci s Firebirdem to konvertuji do cp1250 a právě při
této konverzi unquotované řetězce dělají problém. Stačí třeba jen "é" a
je to v... To překódování do Firebirdu je vyzkoušené a funkční v
několika stand-alone aplikacích ho již skoro rok používám, takže
předpokládámá problém někde před tím.

Ivo

-- ----

Ing. Ivo Štolpa

PUSSA software, Žižkova 13, 58601 Jihlava
e-mail: pussa na pussa.cz, ivo.stolpa na seznam.cz
stránky: http://www.pussa.cz
mobilní telefon: 602 735 124
pevná linka: 567 320 386
fax: 602 783 071