[python] jak dostat rozumný formát datumu v pythonu 2.1.3?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Květen 25 08:43:41 CEST 2005

Dobrý den,

provozuji poněkud starší verzi pythonu, potřeboval bych vědět, jak dostat z
tohoto pythonu datum a čas v rozumném formátu (stejný jako v Zope DateTime).
Zatím mi to dává hnusné hausnumero unixových vteřin. Mám v zopovi (ze kterého
se ten python spouští) sice mxDateTime, ale nevím jak ho přesně importovat,
abych ho mohl úspěšně použít (vytrvale mi dává No module named...). Novější
verze pythonu, která DateTime má implementovanou jako Zope, mi zase nechce
moc jet s databázovým interfacem, takže proto.

import sys,string,time, MSSQL

class SquidRedirector:

    def __init__(self):
        self.stdin   = sys.stdin
        self.stdout  = sys.stdout

    def _log(self,url,src_address,ident,method):
        datumcas=time.time()

Děkuji moc,

--

                        Jaroslav Lukesh