[python] cherrypy jako demon na linuxu

Jiri Vit jirivit na jirivit.com
Středa Listopad 2 15:39:41 CET 2005

No ja jsem vychytal chvilku kdy ta registrace sla, ale je fakt, ze je to dost
nestabilni, obcas treba SSH zatuhne uplne. Dnes jsem se treba nemohl
prihlasit vubec a pak jsem zjistil, ze server vubec nejede, musel jsem ho
znovu nastartovat.

Zatim je to vazne jenom na to testovani a myslim ze tomu v tom free programu
nebude jinak.

Jirka

On Wed, 2 Nov 2005 15:30:37 +0100, Radek wrote

--
Jiri Vit
tel.  608182795