[python] monitrování paketů

Jaroslav Pachola j_p_misc na centrum.cz
Neděle Listopad 6 16:24:44 CET 2005

Petr Mach wrote:

> Podařilo se mi odchytávat všechny příchozí pakety.
> Nevidím zatím technický důvod, proč by neměly jít i odchozí.
> Myslím, že je to jen otázka správného nastavení socketu.

Ahoj,

pokud se Ti podari neco podobneho bez pouziti libpcap nebo neceho
podobneho, tak to sem urcite napis. Osobne o tom ale velice silne
pochybuju. Podle me jsou RAW sockety urcene prave jenom k tomu, aby
clovek mohl zpracovavat provoz smerovany na dany pocitac a zadny
ekvivalent pro opacny smer neexistuje (a nevidim ani moc duvodu, proc by
mel).

JP