[python] ?

Vaclav Lorenc valor na ics.muni.cz
Neděle Listopad 6 21:52:42 CET 2005

On Sun, 06 Nov 2005 20:07:52 +0100, Petr Mach wrote:
> Důvod je například to, abys mohl psát programy monitorující síťový
> provoz. A podle mě přesně k tomu je AF_PACKET + RAW socket, což Python
> podporuje. No, zatím to řeším tak, že spouštím tcpdump a zpracovávám jeho
> výstup. Až budu mít čas, tak se podívám, jak to udělat v Pythonu.

Můžete se zkusit podívat na program scapy
(http://www.secdev.org/projects/scapy/) a prozkoumat jeho zdrojáky. Dle
popisu a závilostí by mohl být čistě v pythonu. A umí toho habakuk ;)

--
Vaclav Lorenc (http://www.fi.muni.cz/~xlorenc1) --------------------
:: Two of the most famous products of Berkeley are LSD and Unix.  ::