[python] tktable

geon geon na post.cz
Čtvrtek Listopad 10 15:41:38 CET 2005

Martin Jedlička napsal(a):

> Zdravim,
>    programuju pod Pythonem s Tkinter a ted bych potreboval udelat
> tabulku a do ni vlozit nejake hodnoty (ve zdrojaku). nasel jsem si
> knihovnu Tktable, ktera to umi. Tabulku mam vytvorenou, ale nedari se
> mi do ni dostat ty data. Vim, ze se to asi provadi pomoci options
> variable, ale nevim jak. Nevite nekdo jak na to?

Chtěl jsem to zkusit, ale nepodařilo se mi to ani nainstalovat :-(  -
pod win - VC++ 5+, nebo cygwin - ani jedno z toho nemám - a starší verze
Tktable2.7, která se tváří, že pro win je (přeložená do dll), tak ta mi
nefunguje, ať to kopíruju kam chci ....)

Tak jen tenhle odkaz -
http://tkinter.unpythonic.net/wiki/FindPage?action=titlesearch&value=table
- je tam pár tabulek jinak než pomocí Tktable...

geon