[python] Volani okna s tabulkou

Jiri Vit jirivit na jirivit.com
Úterý Listopad 15 12:51:53 CET 2005

Mrkni na:

http://www.pythonware.com/library/tkinter/an-introduction-to-tkinter.pdf

str. 30 exaple 9-2

Je to ono? Alespoň ja to tak resil.

Jirka

On Tue, 15 Nov 2005 10:40:13 +0100, Martin Jedlička wrote
> Zdravim,
>   narazil jsem na drobny problem a nevim jak ho vyresit. Programuju s
modulem Tkinter. Mam nejake okno, kde je tlacitko. Mam to udelany tak, ze
kdyz kliknu na tlacitko, tak se mi zobrazi nejaka tabulka (v novem okne).
Problem je ale v tom, ze vzdy kdyz kliknu na to tlacitko, tak se mi zobrazi
nova a nova tabulka. Takze kdyz napr. na tlacitko kliknu 5x, tak tam mam
novych oken s 5 tabulkama. Mam to delany tak, ze pri kliknuti zavolam funkci,
která takulku vytvori.