[python] Volani okna s tabulkou

geon geon na post.cz
Úterý Listopad 15 12:53:52 CET 2005

Martin Jedlička napsal(a):
> No neco takoveho me taky napadlo, ale za prve mi to nefunguje a za
> druhy: jak osetris to, ze kdyz to okno zavres, tak aby otevrelo znova?
> Vzdyt uz je po prvnim spusteni nastaveny jako True, ne?

No, ošetřit zavírání funkcí .... a v té funkci resetovat proměnnou.

top= Tk()
top.protocol('WM_DELETE_WINDOW', evOK ) - zavření svázáno s funckí evOK

Nebo místo proměnné použít, jak psal PeNe, objekt vytvořeného okna (např. tam musíš mít něco jako
napoveda=Tk() nebo napoveda=Toplevel() ) a testovat existenci tohoto objektu....

--
geon
Vyjímka je pravidlo. Rekurzivní.