Re: [python] ID Disku

Petr Nesládek Petr.Nesladek na seznam.cz
Úterý Listopad 15 12:55:36 CET 2005

 Ve VBS je to celkem jednoduche, pres objekty FileSystemObject , DriveObject, a vlastnosti tohoto objektu :
 Set objDrive = fso.GetDrive(fso.GetDriveName(strDrivePath))
 strVolumedata = objDrive.VolumeName & ";" & Hex(objDrive.SerialNumber)

coz mne prekvapilo ze nic podobneho jsem nenasel (on si to nejspis taky taha pristupem pres API)
ale  v tom pripade mne napadla jednodussi varianta (ktere jsem se chtel vyhnout, protoze mi prisla primitivni a pouze pro win)

zavolat jako subproces DIR a z jeho hlavicky vytahnout tyto udaje - ale prislo mi to jako primitivni obchazeni problemu dlouhou cestou )

diky PeNe