[python] Pole

ViNiL vinil na zagamma.cz
Pátek Listopad 25 14:22:42 CET 2005

.: smilelover :. píše v Pá 25. 11. 2005 v 12:32 +0100:
> Zdravim,
> rad bych vedel, jak pouzivat v Pythonu uplne obycejna pole stylem:
>
> kwTable["s"]["x1"] = "e"
> kwTable["s"]["x2"] = "p"

Ja bych indexovani pomoci stringu rozhodne nenazval "uplne obycejne
pole."

> hlasi mi, ze nemam promenou definovanou, ale at jsem to zkousel jakkoliv,
> nepodarilo se mi ji inicializovat.
> Ne bo se da tenhle zapis nahradit akorat pomoci slovniku/seznamu?

Vzhledem k tomu, ze chces indexovat jinak, nez pozici, pak bych pouzil
prave ten slovnik, ktery za tim ucelem existuje. Nenazval bych to slovem
"nahrada."

> Potrebuju timto stylem napsat prechodovou tabulku pro konecny automat.

Doporucoval bych pouzit/inspirovat se necim existujicim, napr.
http://aspn.activestate.com/ASPN/Cookbook/Python/Recipe/146262 apod.

--

ViNiL, ultimativní opravář komínů