[python] Pole

.: smilelover :. smilelover na centrum.cz
Pátek Listopad 25 14:22:21 CET 2005

dik vsem, zvolil jsem slackerovu metodu. je prehledna na prvni pohled i
pro neznalce Pythonu (je to semestralni projekt, bude to kontrolovat
vyucujici). Jinak zpusoby panu Oravce a Fulajtara se mi taky libi :)
DK

Dne Fri, 25 Nov 2005 14:02:30 +0100 napsal(a) slacker <slacker na inmail.cz>
následující zprávu: