[python] Plone: Ako nastavit dvoch vlastnikov pre jeden objekt?

Radim Novotny r.novotny na elektrika.cz
Úterý Říjen 4 14:27:39 CEST 2005

>Zdravim konferu,
>mam takyto problem v Plone:
>
>Mam archetypes objekt, ku ktoremu by mohli pristupovat dvaja pouzivatelia, pricom by som potreboval aby niektore jeho atributy jeden pouzivatel mohol
>vidiet a druhy nie. (v tom objekte by boli mena tych dvoch pouzivatelov)

Musi tam byt ta jmena? Ja bych se to snazil resit pomoci roli a
permissions.

Jde o to, zer ke kazdemu fieldu v Archetypes muzes definovat
read_permission (standardne je 'View') a write_permission (standardne je
'Modify portal content'). Takze pokud si nadefinujes dve ruzna
permission pro ruzna pole tak pak muzes v soucinnosti s lokalnimi rolemi
pripadne workflow krasne povolovat ruzna pole ruznym uzivatelskym rolim.

Takze doporucuji zamerit se na read_permission a write_permission u
kazdeho fieldu.

> Len neviem ako by som vedel danemu objektu povedat, ze ma este jedneho ownera, ktory patri do role Owner2?

Koukni na lokalni role.

Radim Novotny