[python] Diskuse: "Strucny seznam"

Radim Novotny r.novotny na elektrika.cz
Čtvrtek Říjen 6 12:42:01 CEST 2005

>Ja tomu vzdycky rikal rozumny seznam.
>
>Ax

Ve me to spis asociuje neco jako Rychly seznam, protoze ho napisi
rychle. Jenze to zase muze v nekom vyvolat pocit, ze jeho zpracovani je
rychle, rychlejsi nez bezneho seznamu.

Ono vlastne ani o seznam nejde, nejde o datovy typ, jde o konstrukci
jazyka (neco jako for, while nebo if) jejimz zapisem dojde k
vygenerovani seznamu. Jde o konstrukci, ktera je pythonem chapana jako
seznam. Nejaky Seznamotvoric. Slovo 'seznam' by se tam asi vyskytovat v
nejakem tvaru mělo, protože to se seznamy evidentne souvisí....

Zatim mne nic nenapada, ale treba to nekoho nakopne....

Radim