[python] Diskuse: "Strucny seznam"

Jaroslav Pachola j_p na centrum.cz
Pátek Říjen 7 10:27:09 CEST 2005

Ahoj,

Dne Friday 07 October 2005 10:06 Martin Blazik napsal(a):
> Cau vsem,
> jen bych se potom zeptal, jak budeme nazyvat konstrukci
> ( x for x in xrange(10) )
> ktera skutecne vraci generator seznamu.
> Nevim v jake knizce jsem to cetl, ale libilo se mi oznaceni
> [ x for x in xrange(10) ] - konstruktor seznamu
> ( x for x in xrange(10) ) - bych pouzil generator seznamu.
>
> lachtan

Tvuj navrh se mi libi a mas s tim generatorem castecne pravdu, nicmene ten
"generator expression" neni generator seznamu, ale proste jenom generator.
Jestli si z nej nekdo vytvori seznam, tuple nebo neco jineho, pripadne s nim
bude pracovat jinak, je uz jeho vec. Jinak bych rekl, ze jako logicky preklad
"generator expression" mi pripada "generatorovy vyraz".

JP