[python] Odosielanie emailu

Google Mail markiza na gmail.com
Čtvrtek Říjen 13 15:26:51 CEST 2005

Aky problem je pouzit finkciu v Pythone z smtplib?

Napr.:
def mail_smtp(text,fromaddr='"mojan na adresa.sk",toaddrs):
import smtplib
import string

# Pridat do header
msg = ("From: %s\r\nTo: %s\r\n\r\n"
% (fromaddr, string.join(toaddrs, ", ")))
msg = msg + "Tak toto je text\nA toto na druhom riadku?"
msg = msg + "\n\n\nKoniec spravy."
print "Message length is " + `len(msg)`
server = smtplib.SMTP('mail.provider.sk <http://mail.provider.sk>')
server.set_debuglevel(1)
server.sendmail(fromaddr, toaddrs, msg)
server.quit()

Hotovo jedna funkcia a univerzalne pouzitelna.

Ak su tam chyby tak sorry pisal som to bez otestovania.

msg moze mat dlzku taku aku ti smtp server prepusti zvycajne do 2 MB