[python] Re: Zaeiatoeník - bitové operace

bobo fraj na zmail.sk
Pátek Říjen 21 10:48:50 CEST 2005

"Petr Mach" <gsl na seznam.cz> napísal v správe
news:mailman.6.1129883157.4941.python na py.cz...
Ani já přesně nerozumím tvým potřebám, ale zdá se mi, že hledáš modul
struct. Je to tak?

Vďaka za pomoc. Nikto síce neporadil presne, ale ako kolektív autorov to
bolo OK.
Môj problém rieši struct + chr. Pack priamo nema konveriu na char a chr()
samotny uz vracia Int.

b=37                           #cislo typu INT
b=b+6                        #umoznuje mat. operacie
a=pack( 'c', chr(b))    #a je char a obsahuje 0x2B