[python] mailman viewer

geon geon na post.cz
Sobota Říjen 22 11:45:14 CEST 2005

azurIt napsal(a):

>geon este by sa to dalo vyriesit tak, ze to stiahnes ako web a potom to aj ako web budes offline pozerat :) napr. pomocou wget (alebo pod win je dobry Teleport Pro)

to se ale špatně prohledává, a já jsem nějak zatížen na ty emailové
klienty ;-) (to je jedna z jejích výhod - prozaická možnost kvalitního
prohledávání...) :-) :-) , ale stejně díky

p.s. už si píši skript, na stahování těch archivů....zatím to vypadá takhle:

import urllib, os

archivyNaWebu='http://www.py.cz/pipermail/python/'
odkazy=[]

fp = urllib.urlopen(archivyNaWebu)
data = fp.read()
fp.close()

for radek in data.split('\n'):
    if ".gz" in radek:
        prvniUvozovky=radek.index('"')
        druheUvozovky=radek.index('"', prvniUvozovky+1)
        odkazy.append(radek[prvniUvozovky+1:druheUvozovky])

# print odkazy

for soubor in odkazy:
    archiv=os.path.join(archivyNaWebu, soubor)
    fp = urllib.urlopen(archiv)
    data = fp.read()
    fp.close()

    # ulozeni na local
    f=file(soubor,'wb')      # otevri soubor f pro BINARNI zapis
    f.write(data)
    f.close()

    print "Soubor", soubor, "ulozen do", os.getcwd()

--
geon
Vyjímka je pravidlo. Rekurzivní.