[python] Promene z javaScriptu do Jythonu.

David Michal david_michal na seznam.cz
Pátek Září 9 11:16:33 CEST 2005

Zdravim,
Martin Hassman napsal(a):

> Do Jythonu nevidim,

Je to v podstatě okleštěný Python, více viz:
http://www.jython.org/docs/whatis.html

> ale objekt Date v Java ma get/set metody jak pro lokalni  a pro UTC cas.
>
> http://mozref.com/reference/objects/Date
>
> Takze pokud server posle UTC cas, staci nastavit objektu date cas UTC
> metodami a vypsat jej ne-UTC (lokalnimi) a prevod je hotov.

To ano, to můžu udělat např. takto:
import time
time.localtime() #vrátí čas dle TimeZone serveru (stroje na kterým je
spuštěn script), v mém případě GMT+2
time.gmtime() #vrátí čas v UTC/GMT

Ale já chci vzít čas serveru v UTC (time.gmtime()) a zobrazit ho dle
časového pásma klienta. A u klienta nevím jestli má GMT+2, nebo GMT-8.
Proto řeším, jakým způsobem zjistit časové pásmo klienta a jak jeho
časové pásmo promítnout do vytvářeného dokumentu.

> S pranim pekneho dne
>
> met - martin hassman

Hezký den,
David