[python] Promene z javaScriptu do Jythonu.

Martin Hassman met na penguin.cz
Pátek Září 9 11:46:38 CEST 2005

David Michal wrote:

> No a to jsem zpet u predchoziho dotazu. :)
> <OT>
> Jakym zpusobem mohu v HTML zavolat fci v JavaScriptu, aniz bych pouzil
> udalost?
> Kdyz pouziju: <body onLoad="funkce()";>, tak mi vystup funkce prepise
> cely dokument.
> </OT>

Pravdepodobne pouzivate document.writeln() po nahrati celeho dokumentu
(v onload). To uz nepujde.

Bud spustite JavaScript behen nahravani a k vystupu pouzijete
document.writeln - typickym prikladem jsou vsemozne rekladmni banery,
NAVRCHOlu apod. Ukazku najdete prakticky na kazde strance s reklamnim
banerem.

Nebo spustite JavaScript po nahrati dokumentu - treba v onload a pro
vystup pouzijete DOM. Pouziva treba Firefox counter na
http://www.infocraft.com/projects/ffcounter/ v
http://www.infocraft.com/projects/ffcounter/ffcounter.js funkce
set_element().

S pranim pekneho dne