[python] wxPython, cestina a unicode

Petr Hlávka petrhlavka na gmail.com
Středa Září 21 14:00:31 CEST 2005

Diky za odpoved, pouzivani pouze Unicode verzi bude asi vychodisko.

S wxPython a unicode mam tyto zkusenosti:

unicode wxPython na Linuxu - vsechy neASCII retezce se mu musi cpat v
unicode
neunicode wxPython na Windows - retezce lze predavat unicode i neunicode, s
problemy s kodovanim ve widgetech jsem se nesetkal

S pozdravem Petr Hlavka.