[python] wxListCtrl - jak dostat text z radku?

Petr Hlávka petrhlavka na gmail.com
Středa Duben 5 22:32:20 CEST 2006

Dobry den,

On 4/5/06, David Knotek <davks na post.cz> wrote:
> Dobry den,
> zacinam s pythonem (+wxpython). V jednom programu jsem chtel pouzit
> wxListCtrl. Vytvorim seznam (4 sloupce), naplnim ho daty a dal jsem
> bezradny. Poprosil bych Vas o pomoc. Nevim jak dostat z celeho radku
> (vsech 4. sloupcu), na ktery v seznamu kliknul, text. Uz si s tim hraji
> nekolik hodin. Na internetu jsem poradne nic nenasel.
>
> Nasel by se prosim nekdo, kdo by sem napsal nejaky jednoduchy priklad?
> Pripadne dal odkaz, kde by neco takoveho bylo?

text z libovolneho policka wxListCtl lze ziskat treba takto:

item = list.GetItem(row, col)
text = item.GetText()

priklady pouziti ListCtl lze najit napriklad v wxPython demu (to co
potrebujete je v ListCtr.py) - http://www.wxpython.org/download.php,
dalsi moznosti je wiki - http://wiki.wxpython.org/index.cgi/ListControls

  S pozdravem Petr Hlavka.