[python] wx Tisk

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Čtvrtek Duben 6 11:56:05 CEST 2006

Dne 6.4.2006 10:28, Jan Matejka napsal(a):
> Mozna by mohla byt nejsnazsi cestou konverze do HTML (nekde jsem neco
> takoveho napsaneho v pythonu videl) a pouzit wxWidgets nastroje pro tisk
> HTML.

Jo, to tam je (EasyHTMLPrint nebo tak nejak), ale neni to vyhovujici,
potrebuju tabulatory, mezery, atd. Uz jsem to zkousel, ale to neni to
ono. Ale v zasade bych potreboval neco podobneho, ale na RTF.
> MS knihovna by urcite pouzit sla, tisk je v principu jen vykresleni do
> jineho displeje nez na obrazovku. Mozna by mohly byt ispiraci zdrojaky od
> wordpadu, MS to ma/mel jako sampl nebo neco z PlatformSDK.

Jo, tak po tom se zkusim mrknout diky

Tomas Brabenec
http://brabenec.net