[python] Plone: Rozdiel medzi Access contents information a View

Martin Stofcik martin.stofcik na gmail.com
Pátek Duben 7 17:36:13 CEST 2006

Zdravim,
viete mi poradit aky je rozdiel medzi permission `Access contents
information` a `View`?

Potrebuje nastavit objektu jeho permission tak, aby
- si ho vedel zobrazit pomocou `base_view` iba Owner
- ale aby k jeho udajom sa vedel cez nejaky skript dostat aj Member

Myslel som ze to `View` pre Ownera, a `Access contents information` pre
Membera aj Ownera by pomohli. Ale pri spusteni skriptu ::

  path='/portal/data/objekt'
  obj = context.restrictedTraverse(path)

  print obj.getId()
  return printed

mi vyhlasi chybu, ze Member nema prava pre View.

vdaka za kazdu radu

--
Martin Stofcik <martin.stofcik na gmail.com>