[python] Zope a obrázek v MySQL

Vaclav Vais xeleos na gmail.com
Středa Duben 12 18:08:10 CEST 2006

Ahoj,
potřebuji ukládat obrázek v databázi MySQL. Našel jsem na Zope.org
nějaké HowTo, ale ...(http://www.zope.org/Members/murphy/MySQL-BLOBs)
V python scriptu načítám z databáze přes "Z SQL Method" obrázek z
DB:

photo = container.getPhoto(obr_id=obr_id)
container.REQUEST.RESPONSE.setHeader('content-type', 'image/jpeg' )
blob=photo[0].Pic
return blob

Tento script mi vrací: blob=array{'c','.......správná data......'}
Když dám blob.[1] tak mi nahlásí chybu "You are not allowed to
access 'a particular str' in this context"
Našel jsem ve zdrojáku ovladače MySQL metodu, která to vypisuje a
změnil jsem to tak, aby mi nedávala array, ale rovnou data.
Obrázek se mi už načítá, ale pouze prvních 64Kb. Stejně tak i
uploadu se uloží jen 64Kb. :(

Používám:
Zope 2.9.0
MySQL 4.1.18