[python] nechodi py.cz

Petr Prikryl PrikrylP na skil.cz
Pondělí Srpen 7 08:31:45 CEST 2006

Tento poetický a citově podbarvený povzdech mě velmi pobavil. Kolik kolapsů nakonec nastalo?

:o)

pepr

-----Original Message-----
From: python-bounces na py.cz [mailto:python-bounces na py.cz] On Behalf Of ViNiL
Sent: Saturday, August 05, 2006 10:10 AM
To: Konference PyCZ
Subject: Re: [python] nechodi py.cz

Jiri Vit píše v Pá 04. 08. 2006 v 15:29 +0200:
> Uz par dni se nejde dostat na py.cz Je nejaky problem?

Tak to vim opet naprosto presne. Je to proto, ze jsem pred lety do serveru velice chytre koupil ty nejlevnejsi hardisky. Rikal jsem si, ze kdyz na nich udelam RAID, tak to bude OK. Bohuzel disky se serou uplne maximalne a radic se to ani nedozvi. A proto a na mou pocest stavi sudruzi v Seagateu takzvane disky na PyCZu...

Jedu tam. Ocekavejte kolapsy. Bud serveru nebo me, ale nejspis nas obou.

--

ViNiL

If John Wayne had been a Linux user, he would have used Gentoo.