[python] wx.Notebook a disabled pages

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Úterý Srpen 15 11:33:42 CEST 2006

Omlouvam se, spletl jsem si NotebookCtrl s TreeCtrl. NotebookCtrl
nepouzivam. Kazdopadne, jak jsem se tak dival do te ukazky pouziti, tak
se ten NotebookCtrl pouziva stejne, jako jakykoliv jiny prvek.
Nepouzivam Boa constructor, takze nevim, jak se s nim pracuje, nebo jak
se pridavaji nove prvky, ale v XRCed, ktery pouzivam se to da. Bud
pridanim "univerzalniho" prvku nebo naeditovanim vlastniho prvku primo
ve zdrojaku XRCed (mozna by se , pro zacatek, dala pouzit podobna
deklarace, jaka je pro wx.Notebook)

Tomas Brabenec
http://brabenec.net | http://uzdroje.cz