[python] najdi, nahrad, uloz v ascii subore

Jan Matejka matejka na cat.cz
Čtvrtek Srpen 24 12:05:55 CEST 2006

Ahoj,
Pro prepisovani na miste muze byt prakticke pouziti pametove
mapovanych souboru. V pythonu jsem to ale zatím nepouzil.

Osobne bych ale volil cestu pomocneho souboru, ma to hlavne vyhodu v tom
ze v pripade preruseni zpracovani zustava vstupni soubor neporusen.
H.