[python] předávání dat mezi framy ve wxPython

yoko na centrum.cz yoko na centrum.cz
Pátek Prosinec 8 09:16:11 CET 2006

Zdravím všechny, chtěl bych Vás požádat o pomoc se zřejmě začátečnickým problémem, taky jsem začátečník :-)
Situace(zjednodušeno): po spuštění programu se vytvoří frame1(wx.Frame) a načte data ze souboru. Po stisku tlačítka se otevře nový frame2(wx.Frame) ve kterém potřebuji tato data používat a modifikovat a po uzavření frame2 opět již modifikovaná data používat ve frame1. Mohli byste mi prosím poradit, jak si data mezi framy předávat? Napadá mě ve framu2 modifikovaná data uložit do souboru a po jeho uzavření je ve framu1 opět načíst ze souboru, ale to se mi jednak moc nelíbí a jednak stejně nevím, jak framu1 říct, aby po uzavření frame2 načetl soubor. Používám Python 2.5, wxPython 2.7 na WinXP. Za pomoc předem moc děkuju. Petr