[python] Zope a TAL

mtip mtip na atlas.cz
Pátek Prosinec 8 19:43:14 CET 2006

JL> asi bych tu funkci nepojmenoval jako out, ale nějak jinak.

JL> Máte definované aa a bb tak aby byly dostupné z here/?

JL> A funguje tohle?

Tak jsem to upravil takto:
sablona:
class pozdrav:
    def odpoved(a='c1', b='c2'):
        return "%s %s" % (a,b)

script:
<b tal:content="here/pozdrav/pozdrav/odpoved('ahoj')">temp</b>
<b tal:content="here/pozdrav/odpoved('svete')">temp</b>
<b tal:content="here/pozdrav/odpoved('ahoj','svete')">temp</b>

a nefunguje ani jeden radek. Zdalo by sem logictejsi, kdyby fungoval
prvni radek, ale instancovat tridu se mi proste nedari. Nefunguje to,
ani kdyz tridu vypustim a zbyde tam jen metoda, kterou volam.
Jedine, kdy dosahnu odpovedi je pokud primo do scriptu uvedu return
neco. Ale to je pak velmi komplikovane vytvaret pro kazdou vypocitanou
promennou novy script, nehlede na to, ze nektere promenne spolu
souvisi a nacte je jeden script.

JL> Máte definované aa a bb tak aby byly dostupné z here/?
Nejsem si presne jist co mate na mysli, ale pokud jde o to, ze to jsou
verejne atributy (bez uvodniho podtrzitka), tak ano.

Jeste chybu co to vraci:
Site Error

An error was encountered while publishing this resource.

Error Type: NotFound
Error Value: odpoved('ahoj')

Troubleshooting Suggestions

    * The URL may be incorrect.
    * The parameters passed to this resource may be incorrect.
    * A resource that this resource relies on may be encountering an error.

For more detailed information about the error, please refer to the error log.

If the error persists please contact the site maintainer. Thank you for your patience.

Diky za odpoved.
--
Mirek Nemecek