[python] Kompilace

Jakub Vojacek jakohv na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 28 23:32:37 CET 2006

Přidal sem do PATH jak si poradil, ale to stejně nepomohlo, tak jsem zkusil
ještě zapátrat na internet a našel jsem toto:
http://www.vrplumber.com/programming/mstoolkit/
upravil sem podle navodu msvccompiler.py
Sice to ještě nezkompilovalo, ale postoupil jsem dál.
Skončil jsem na chybě:
C:\Documents and Settings\Blu\Plocha\Zkouska>python setup.py build
running build
running build_ext
building 'demo' extension
C:\Program Files\Microsoft Visual C++ Toolkit 2003\bin\cl.exe /c /nologo /Ox
/MD
 /W3 /GX /DNDEBUG -IC:\Python24\include -IC:\Python24\PC /Tcspam.c
/Fobuild\temp
.win32-2.4\Release\spam.obj
spam.c
c:\Python24\include\pyconfig.h(130) : fatal error C1083: Cannot open include
fil
e: 'basetsd.h': No such file or directory
error: command '"C:\Program Files\Microsoft Visual C++ Toolkit
2003\bin\cl.exe"'
 failed with exit status 2

Tak snad se najde někdo kdo tomu rozumí a poradí