[python] Unicode řetězce

Jiri Vit jirivit na jirivit.com
Pondělí Únor 6 16:07:07 CET 2006

Ahoj,

urcite by priste bylo vhodne napsat i tu vyjimku, ta je totiz skoro to
nejpodstatnejsi :-)

Predpokladejme, ze je zrejme asi neco jako UnicodeDecodeError 'ascii'
codec can't decode byte... atd. V takovem pripade budes muset nejprve
odhadnout vychozi kodovani toho 'nejakeho retezce', ktery chces prevest.
Prislusny algoritmus na to je ve wiki.

Jinak nedoporucuji promenne nazyvat stejnymi nazvy jako vestavene funkce:
 >>> str
<type 'str'>

Jirka