Re:[python]Unicodeřetězce

Petr Vanek subzero na rt.sk
Úterý Únor 7 08:52:01 CET 2006

> chodí. dokonce i převod zpět, ale.... jak říkám, potřebuju ten
řetězec
> získat ve správném kódování i normálně, ne jen pomocí print. Bude
totiž
> zobrazován v gui a pokud to převedu zpět, tak mi to vždycky ten
řetězec
> zmršilo a správně zobrazilo jen když byl vytištěn pomocí print na
> konzoli, a to je to co nechci - primární je gui :-(

nevim, skoly nemam, jsem jen sprosty clovek...
ale *rozumne* gui toolkity uz snad interne jedou alespon v UTF-8, ne?
Anebo maji metody, jak ziskat retezec v daenm kodovani - vychazim
ze zkusenosti s Qt:

QString pracuje interne v unicode a obsahuje metody, kterymi dostanes
normalni string v pozadovanem kodovani local8Bit(), utf8() atd.

p.