[python] re

geon na py.cz geon na py.cz
Čtvrtek Únor 16 09:03:28 CET 2006

Michal Molhanec napsal(a):

> To se snad chova stejne jako v PCRE/Perlu, co chtit vic?

Šlo mi o to, že mi zápis (cz|com) připadá čitelnější než
(?:cz|com).
Jde mi jen o "hezkost", nic jiného za tím nehledejte.
V Perlu, tuším, by fungovaly oba dva příklady stejně.
Že to nebere adresy s tečkou vím, je to zjednodušené.

# -*- coding: cp1250 -*-

text="""From: "Jana" <Schova na mail.sdas.cz>
To: "Alena" <alena.pla na cpp.cz>; "Bratranec"
<fujirna na reme.cz>; "Buni?ka"
<hana.masa na mesto-kadan.cz>; "Hana" <kola na hvp.cz>; "Iveta byt"
<zock na sbdcv.cz>; "Pavel J" <pavel na centrum.cz>; "Jitka"
<vranova na gmail.com>; "Soused" <lef na eopru.cz>; "Stadler"
<jarda.s na volny.cz>"""

import re

print re.findall(r"\b\w+@\w+\.(cz|com)", text)  # "spatne"
print re.findall(r"\b\w+@\w+\.(?:cz|com)", text)  # "dobre"