[python] Plone:spracovanie formulara v prefs_user_details.pt

Radim Novotny r.novotny na elektrika.cz
Úterý Únor 21 19:21:37 CET 2006

> Som z toho trochu zmatany, kedze to bura moju predstavu, ze formulare
> obsluhuju skripty a nie tool-sy.
> Ako portal_memberdata ziskava hodnoty z formulara? Ako to vlastne
> funguje, lebo v  /Products/CMFPlone/MemberDataTool.py som nic
> zmyslupulne ohladom ziskavania informacii z formularov nenasiel.

Vetsinou je tak, ze se vola nejaka metoda toho toolu. Neni to uplne
idealni, ale obcas se to pouziva, i kdyz treba v Plone 2.1 uz ten
template vypada jinak, takze to nemohu presne zkontrolovat.

V jake to mas verzi ? Kdyztak posli link primo na prislusnou verzi v
Trac Plone. Napriklad tohle je pro verzi 2.1:
http://dev.plone.org/plone/browser/CMFPlone/branches/2.1/skins/plone_prefs/prefs_user_details.cpt

--
Radim Novotny