[python] SQLite Windows

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Čtvrtek Únor 23 21:13:57 CET 2006

No já s tím problém nemám, protože v kódu používám relativní cesty, ale
pokud si někdo aplikaci nainstaluje někam .... tak pak začíná problém.
Ne že by to byl neřešitelný problém, to ne, jen mě zajímalo, jestli už
se někdo s něčím podobným setkal, nebo to nějak řešil.

Tomas Brabenec
http://brabenec.net