[python] SQLite Windows

Petr Prikryl PrikrylP na skil.cz
Pátek Únor 24 07:20:43 CET 2006

Tomas Brabenec

> No já s tím problém nemám, protože v kódu používám relativní
> cesty, ale pokud si někdo aplikaci nainstaluje někam ....
> tak pak začíná problém. Ne že by to byl neřešitelný problém,
> to ne, jen mě zajímalo, jestli už se někdo s něčím podobným
> setkal, nebo to nějak řešil.

Konkrétní zkušenost s tím nemám, ale problémy nebudou nastávat,
pokud SQLite umí pracovat s unicode cestami. Kdysi se tu řešil
problém, jak vlastně získat unicode cestu k adresáři. Matně
si pamatuji, že například při použití os::listdir(u'.') musím
tu cestu zadat jako unicode řetězec. V tom případě se vrátí
seznam unicode řetězců. V opačném případě se to zprasí.

Jenže takovou cestu si nemohu spolehlivě uschovat, protože
Windows nezaručí, že se za chvíli (za určitých okolností)
nebude jmenovat jinak.

pepr