[python] vim/gvim

geon geon na post.cz
Pondělí Leden 2 14:15:34 CET 2006

Zkoušel jsem VIM/ GVIM a přesto, že zatím stále dokážu rychleji a lépe
pracovat s PSPadem, chtěl bych věřit, že VIM je lepší ....
Mám pár otázek, na které jsem ani po delší chvíli ve VIMu nepřišel/nebo
napůl:

* jak zobrazit skryté znaky? (enter, mezera, tabulátor ...)
* jak udělat automatické dokončování (i pro klíčová slova a standardní
moduly)
* jak označovat pomocí Shift a kurzorové šipky? jak myší?(ve VIM)
* ze schránky se vkládá text vcelku netradičně "+p. Proč tak jednoduše?
Dá se nastavit CTRL+C - CTRL+V?
* jak udělat sloupcový blok a smazat?
* jak pracovat s kódováními? Lze nastavovat různé kódové stránky
pohodlně jako v PSPadu?
* .vimrc - pustil by sem někdo svůj .vimrc s nastavením pro Python?

Díky

--
geon
Vyjímka je pravidlo. Rekurzivní.