OT: Coz takhle dat si jEdit (bylo RE: [python] vim/gvim)

MaReK Olšavský orsm na centrum.cz
Úterý Leden 3 16:21:18 CET 2006

Zdravim,
kdyz jsi jej tak hezky vychvalil, tak jej asi docela znas, potreboval
bych jeden tip. Kdyz delam na Win, a pripojuji se k un*xovemu pocitaci
pres ssh (pomoci WinSCP), rad bych si tento editor dal jako vychozi pro
editaci. Jak to udelam vim, az na jeden detail. jEdit bude mit
pravdepodobne nejaky parametr, kterym jej prinutim, aby bezel v jedine
instanci a ktery ja neznam. Jde o to, ze kazdy stisk F4 mi otevira novou
instanci jEditu, takze si dokazes predstavit ten chaos, kdyz mas pri
wwwyvoji otevrenych soubezne pres 10 souboru :-). Znas ten parametr,
nebo nepoutrebujes?
	Dekuji moc
		MaReK Olsavsky

- --

MaReK "Penguin" Olšavský
PHP Voodoo
private mail: orsm na centrum.cz
private web: http://orsm.wz.cz
ICQ#: 160 178 925; MSN: orsm na centrum.cz; Skype: Penguin_007
tel.: +420-603-519-650; +420-775-154-689 (775-1-LINUX)

Na stránce bylo napsáno: "Optimalizováno pro Explorer 5, nebo lepší".
   Tak jsem přešel na Mozilla Firefox  --> http://firefox.czilla.cz/